باربیکیو: نحوه حل مشکلات دود اضافی در محیط

باربیکیو: نحوه حل مشکلات دود اضافی در محیط

یکی از مشکلات رایج در اکثر شومینه ها، اجاق ها یا باربیکیو ها، قطعی مشکل ایجاد شده از دوغ اضافی در طول استوانه شومینه است.

دلایل این مشکل متنوع است، سخت است که هنگام ساخت یک خانه پیش بینی شود، و حتی سخت تر است که حدس زدنی به نظر برسد که مداخلات مستقیم در شومینه یا خود فانوس می تواند کافی باشد.

تنها محصول، قطعی برای حل مشکل دود شومینه است و در عین حال آسان برای استفاده و پسندیده قیمت، فن شومینه برقی است.

فن شومینه برقی با موتور اجباری تجهیز شده است که مشکل دود ضعیف شومینه را کاملاً حل می کند و علل را به طور کامل مخالفت می کند، هر چه باشند.

شرکت ژمی الکترونیکا می تواند مدل های مختلف فن های برقی شومینه را ارائه دهد، هر کدام با ویژگی های متمایز و منحصر به فرد در جهان.

مدل های قابل انتخاب عبارتند از: فن شومینه ابتدایی، فن شومینه برقی حرفه ای و فن شومینه مسی حرفه ای.

فن برقی ابتدایی شومینه

دارای توان مکش 2500 متر مکعب در ساعت و مقاومت در برابر دمای 300 درجه است.

فن شومینه برقی حرفه ای

به جای این، توان مکش 3800 متر مکعب در ساعت دارد و مقاومت در برابر دمای 700 درجه است. با مقاومت در برابر دماهای بالا تا 700 درجه، راحت متوجه می شود که این فن شومینه همچنین می تواند در برابر آتش فوق العاده نیز مقاومت کند.

فن برقی شومینه مسی حرفه ای

مانند مدل حرفه ای قبلی نیز دارای توان مکش 3800 متر مکعب در ساعت و مقاومت در برابر دمای 700 درجه است، اما از فولاد ضد زنگ با پوشش مس واقعی ساخته شده است.
پوشش مس واقعی و فولاد ضد زنگ، علاوه بر مقاومت بیشتر زمانی، همچنین مقاومت در مقابل شوری را فراهم می کند و این محصول را منحصر به فرد در جهان نه تنها از نظر زیبایی بلکه همچنین ایده آل برای مناطق ساحلی می کند.

هر دو مدل فن شومینه حرفه ای، هر دو قهوه ای تیره و مسی، دارای موتور کلاس H و مقاومت در برابر دماهای بالا هستند، قطعات پلاستیکی ندارند و کپاسیتور در یک جعبه خارجی قرار دارد، دور از منابع گرما.
تمام این ویژگی ها اجازه ذوب موتورهای فن شومینه حرفه ای حتی در صورت آتش شومینه را نمی دهد.

همه فن های شومینه ژمی الکترونیکا دارای یک تنظیم کننده 6 سرعته هستند، از جایی که فن شومینه روشن / خاموش شده و توان مکش تنظیم می شود.
آنها دارای یک قبعات غلاف موتور (که از ورق فلزی ساخته شده و برای 2 مدل ابتدایی ذکر شده به رنگ قهوه ای تیره است، در حالی که برای سومین فن شومینه توصیف شده از فولاد ضد زنگ و رنگ مس است) می باشند.
اطراف فن، فن های شومینه ژمی الکترونیکا دارای گریل محافظ تشکیل شده از حلقه های فولاد الکترو و الکترو شده را دارند که همچنین به عنوان محافظت ضد پرندگان استفاده می شود.

برای همه مدل های توضیح داده شده، امکان انتخاب بین یک پایه مربع (فن شومینه برقی با براکت های تنظیم شده تجهیز شده است) و یک <

در دنیای Gemi، ما با افتخار مجموعه گسترده ای از مکنده های دود برای شومینه ها را معرفی میکنیم، هر کدام دارای ویژگیهای منحصر به فردی که نیازهای مختلف مشتریان ما را برآورده می کنند. اختصاص ما به تمامیت ما رادر توسعه یک انتخاب متنوعاز مدل ها رهنمود داده است، تضمین کرده است که هر جزئیاتی با دقت طراحی و توجه داده شده است.

مکندههایشومینه "پایه": برای افرادی که به دنبال راه حل های قابل اعتماد وکارآمد هستند، خط مکندههای شومینه پایه ما را در اختیار شما قرار می دهیم. این مدل ها برای ارائه عملکرد محکم با هزینهقابل دسترسی طراحی شدهاند، تضمین می کنند که دودها به طور موثری حذف شوند بدون آسیب رساندن به کیفیت.
ویژگی هایاصلی: 300 درجه سانتیگراداسموکش، 3 سال گارانتی و 2500 متر مکعب بر ساعت توان اسموکش.

مکندههای شومینه "حرفه ای": اگر به دنبال عملکرد حرفه ای هستید که به قدرت وقابلیت اعتمادبیشتری نیاز دارید، جداکننده های دود حرفه ای ما انتخاب ایده آلی هستند.
ویژگی های اصلی: 700درجه سانتیگراد اسموکش،6 سال گارانتی و 3800 متر مکعب بر ساعت توان اسموکش.

مجموعه ما نیز به یک مجموعه از جداکننده ها با استفاده از مواد با کیفیت بالا از جمله استیل ضدزنگ و مس ادامه می دهد.

مکندههای شومینه"فولاد": جداکننده های فولادی زیبایی مدرنی را نشان می دهند و برایمقابله با چالش هایزمان ساخته شده اند، ارائه عملکرد اسموکش موثر و سبک مدرن

مکنده الکتریکی با 6 سرعت،کاملاً طراحی شده در استیلضد زنگ Aisi 304. به دلیل ساختار آن، مکنده از زنگ زدگی ناشی از عوامل جوی و نمک دریا مقاومت میکند، برای مقاومت بیشتردر زمان. قدرت موتور 3800 متر مکعب بر ساعت، قابل نصب بر روی هر اندازه ای از دودکش. جداکنندهتا 700 درجه مقاومت دارد،در صورت حریق.

مکنده های شومینه"مس": ازطرف دیگر، جداکننده های مس نه تنها زیبایی کلاسیکی را منعکس می کنند، بلکه ویژگی های مقاومت درطول زمان را همدارند.
مکنده شومینه کومینول مس، بالاترین مدل مکنده های الکتریکی Gemi است. کاملاً ساختهشده از استیل ضد زنگ Aisi304، برای مقاومت در برابر عوامل جوی و نمک دریا. توجه به زیبایی نیز، به دلیل مس پلاکه. مانندمدل حرفه ای "سربندی"،3800 متر مکعب بر ساعت اسموکش و تا 700 درجه مقاومت دارد. رفع مشکل دود تضمین شده است. ایده آلبرای شومینه ها، اجاقگازی، باربیکیو، فر و غیره. گارانتی بر روی تمامی ساختار تیراکامینو برای 10 سال.

هم اکنون خرید کنید!.