تقویت کننده پیش نویس الکتریکی: راه حل ایده آل برای مشکلات دود پیتزا فروشی.

تقویت کننده پیش نویس الکتریکی: راه حل ایده آل برای مشکلات دود پیتزا فروشی.

تقویت کننده پیش نویس الکتریکی: راه حل ایده آل برای مشکلات دود پیتزا فروشی

محیط دودی می‌تواند تصویر پیتزارویی شما را به خطر بیندازد، به همین دلیل باید مد نظر خود را برای نصب یک تقویت کننده پیش نویس الکتریکی قرار دهید.

چه کسی به یک پیتزارویی با دوستان به منظور حمایت از تیم مورد علاقه‌شان نرفته است؟
یا در یک قرار ملاقات با عزیزانشان بوده است؟
یا به سادگی به منظور یک شب متفاوت با خانواده‌شان؟

با این حال، پیتزارویی همیشه به اندازه‌ی انتظار نیست. در بسیاری از موارد، خطر وجود در محیطی دودی وجود دارد، مشکلی که در ابتدا بر روی مشتریان تأثیر می‌گذارد اما همچنین بر تصویر خود پیتزارویی نیز بازتاب می‌یابد.

علاوه بر این، اهمیت بررسی‌های مشتری برای پیتزارویی‌ها به خوبی مشخص است.

یک بررسی منفی که به دلیل دود در پیتزارویی ایجاد شود می‌تواند منجر به از دست دادن مشتریان جدید بالقوه در آینده شود.

چگونه پنکه دودکش الکتریکی کار می‌کند؟

دود از فر در یک پیتزارویی می‌تواند بسیار شدید باشد به دلیل نیاز به همیشه داشتن شعله زنده، مناسب برای پخت پیتزای مناسب و سریع.

تنها راه حل معتبر برای حل مشکل دود در یک پیتزارویی، نصب پنکه دودکش یا تقویت کننده پیش نویس است.

پنکه دودکش الکتریکی با موتور مجبور، تنها ابزاری است که قادر به استخراج تمام دود تولید شده توسط فر پیتزارویی است.

GEMI ELETTRONICA مجموعه‌ای وسیع از مدل‌های مختلف پنکه‌های دودکش ارائه می‌دهد. بهترین پنکه دودکش برای پیتزارویی‌ها از GEMI ELETTRONICA، مدل حرفه ای است که توانایی استخراج 3800 متر مکعب در ساعت و مقاومت در برابر دماهای بالای 700 درجه را تضمین می‌کند.

پنکه دودکش الکتریکی از GEMI ELETTRONICA با یک تنظیم‌کننده ۶ سرعته تجهیز شده است، که به شما امکان می‌دهد تواناستخراج را بر اساس نیازهای خود تنظیم کنید.

تقویت کننده پیش نویس الکتریکی از GEMI ELETTRONICA: کیفیت 100% تولید ایتالیا!

اگر صاحب یک پیتزارویی هستید، می‌توانید پنکه دودکش الکتریکی از GEMI ELETTRONICA را با هزینه‌ی کمی تهیه کنید: به این ترتیب با سهولت تمام مشکلات مربوط به دود در پیتزارویی را حل خواهید کرد!

پنکه دودکش الکتریکی از GEMI ELETTRONICA یک محصول 100% Made in Italy است، مانند پیتزا: برجستگی‌های ایتالیایی. به صورت آنلاین از طریق gemimarket.uk مستقیماً خرید کنید.

در دنیای Gemi، ما با افتخار مجموعه گسترده ای از مکنده های دود برای شومینه ها را معرفی میکنیم، هر کدام دارای ویژگیهای منحصر به فردی که نیازهای مختلف مشتریان ما را برآورده می کنند. اختصاص ما به تمامیت ما رادر توسعه یک انتخاب متنوعاز مدل ها رهنمود داده است، تضمین کرده است که هر جزئیاتی با دقت طراحی و توجه داده شده است.

مکندههایشومینه "پایه": برای افرادی که به دنبال راه حل های قابل اعتماد وکارآمد هستند، خط مکندههای شومینه پایه ما را در اختیار شما قرار می دهیم. این مدل ها برای ارائه عملکرد محکم با هزینهقابل دسترسی طراحی شدهاند، تضمین می کنند که دودها به طور موثری حذف شوند بدون آسیب رساندن به کیفیت.
ویژگی هایاصلی: 300 درجه سانتیگراداسموکش، 3 سال گارانتی و 2500 متر مکعب بر ساعت توان اسموکش.

مکندههای شومینه "حرفه ای": اگر به دنبال عملکرد حرفه ای هستید که به قدرت وقابلیت اعتمادبیشتری نیاز دارید، جداکننده های دود حرفه ای ما انتخاب ایده آلی هستند.
ویژگی های اصلی: 700درجه سانتیگراد اسموکش،6 سال گارانتی و 3800 متر مکعب بر ساعت توان اسموکش.

مجموعه ما نیز به یک مجموعه از جداکننده ها با استفاده از مواد با کیفیت بالا از جمله استیل ضدزنگ و مس ادامه می دهد.

مکندههای شومینه"فولاد": جداکننده های فولادی زیبایی مدرنی را نشان می دهند و برایمقابله با چالش هایزمان ساخته شده اند، ارائه عملکرد اسموکش موثر و سبک مدرن

مکنده الکتریکی با 6 سرعت،کاملاً طراحی شده در استیلضد زنگ Aisi 304. به دلیل ساختار آن، مکنده از زنگ زدگی ناشی از عوامل جوی و نمک دریا مقاومت میکند، برای مقاومت بیشتردر زمان. قدرت موتور 3800 متر مکعب بر ساعت، قابل نصب بر روی هر اندازه ای از دودکش. جداکنندهتا 700 درجه مقاومت دارد،در صورت حریق.

مکنده های شومینه"مس": ازطرف دیگر، جداکننده های مس نه تنها زیبایی کلاسیکی را منعکس می کنند، بلکه ویژگی های مقاومت درطول زمان را همدارند.
مکنده شومینه کومینول مس، بالاترین مدل مکنده های الکتریکی Gemi است. کاملاً ساختهشده از استیل ضد زنگ Aisi304، برای مقاومت در برابر عوامل جوی و نمک دریا. توجه به زیبایی نیز، به دلیل مس پلاکه. مانندمدل حرفه ای "سربندی"،3800 متر مکعب بر ساعت اسموکش و تا 700 درجه مقاومت دارد. رفع مشکل دود تضمین شده است. ایده آلبرای شومینه ها، اجاقگازی، باربیکیو، فر و غیره. گارانتی بر روی تمامی ساختار تیراکامینو برای 10 سال.

هم اکنون خرید کنید!.