مشکلات دود دودکش: چه چیزی باعث این ناراحتی می شود؟

مشکلات دود دودکش: چه چیزی باعث این ناراحتی می شود؟

بدون تغییر در ساختار دودکش، به چه صورتی می توان به صورت ایمن و آسان مشکل دود دودکش را حل کرد، بدون ایجاد تغییرات ساختاری در دودکش...

عوامل اصلی که باعث اختلال در عملکرد صحیح دودکش می شوند، چندگانه است و جزئیات مهم ترین های آن عبارتند از:

  • سایز نادرست فلوآ;
  • فلوآ سرد بدون عایق;
  • فلوآ با خمیدگی ها؛
  • کمبود هوا در داخل ساختمان؛
  • باد مخالف؛
  • دودکش بدست ساخته شده نامناسب؛

این تنها برخی از مشکلاتی هستند که بر عملکرد صحیح دودکش تأثیر می گذارند و بسیاری دیگر از مسائل کوچک را نیز به آن اضافه می کنند که به همراه تشکیل مشکلات شیمیایی باعث مشکل در حل کردن مشکل دود دودکش می شوند، به عنوان مثال:

  • کاهش حرارتی که ناشی از تفاوت دمای داخل و خارج دودکش است؛
  • کاهش پویا که باد به صورت مستقیم اثری بر دودکش دارد و باعث عملکرد نامناسب سیستم می شود؛

علاوه بر این مشکلات، مسائلی وجود دارد که مربوط به موقعیت دودکش در سردترین منطقه ساختمان هستند، یا حتی یک فلوآی خارجی از ساختمان عبور می کند...

راه حل ایمنی که به شما امکان حل دائمی مشکل دود دودکش، اجاق گاز، باربیکیو، دمنده، دمنده حرارتی، فر می دهد نصب دریچه برقی دودکش است که مطمئن می شود که همیشه یک جریان دود ثابت بدون از دست دادن حرارت وجود دارد.

مغایر اینکه چه از غیر تخصصی ها در این زمینه می شنوید، در واقع، به طور عجیب و غریب، گاهی اوقات یک دودکش سنتی ممکن است بعضی اوقات یک جریان اضافی داشته باشد، که یعنی از دست دادن حرارت.

با تشکر از نصب فن دودکش جمی، جریان کنترل می شود و مشکل دود دودکش ناپدید می شود: دیگر ناگهان کاهش یا افزایش جریان نداریم، زیرا از طریق واحد مرکزی ارائه شده که امکان انتخاب سرعت بهینه را می دهد، یک جریان ثابت بدون از دست دادن حرارت بدست می آید.

علاوه بر این، با نصب فن جمی، مشکلات صدا نیز نخواهد بود. در واقع، طبق یک مطالعه انجام شده توسط مرکز تحقیقات جمی، دودکشی که 8 ماه در سال بدون فن کنترل کننده عمل می کند، 30 درصد بیشتر انرژی را نسبت به یک دودکش دارای فن الکتریکی اجباری منتشر می کند زیرا جریان به طور مداوم کنترل شده بوده و بدون پر و کم است.

فن جمیقدرتمندترین دستگاه بر روی بازار است که تا 3800 مترمکعب در ساعت می رسد، این امکان را فراهم می کند که مشکل دود دودکش را به سرعت های پایین تر حل کرده و صدا را کاهش داده و حتی در سرعت اول عملکرد جذب عالی ایجاد کند.

فن جمی تنها کسی است که موتوری برچسب دار کلاس H با محافظت از عایق موتور در فیبرسرامیک دارد، این امکان را فراهم می کند که موتور حتی در صورت آتش سوزی دودکش محافظت شود.

فن جمی منحصر به فرد است. همچنین، در طول سال ها، بسیاری از شرکت ها تلاش کرده اند که سیستم محافظتی موتور را کپی کنند ولی سیستم های نا کامیابی مانند قرار دادن فیبرگلاس اطراف موتور را وخیم تر می کند. در واقع، این امکان را نمی دهد که

در دنیای Gemi، ما با افتخار مجموعه گسترده ای از مکنده های دود برای شومینه ها را معرفی میکنیم، هر کدام دارای ویژگیهای منحصر به فردی که نیازهای مختلف مشتریان ما را برآورده می کنند. اختصاص ما به تمامیت ما رادر توسعه یک انتخاب متنوعاز مدل ها رهنمود داده است، تضمین کرده است که هر جزئیاتی با دقت طراحی و توجه داده شده است.

مکندههایشومینه "پایه": برای افرادی که به دنبال راه حل های قابل اعتماد وکارآمد هستند، خط مکندههای شومینه پایه ما را در اختیار شما قرار می دهیم. این مدل ها برای ارائه عملکرد محکم با هزینهقابل دسترسی طراحی شدهاند، تضمین می کنند که دودها به طور موثری حذف شوند بدون آسیب رساندن به کیفیت.
ویژگی هایاصلی: 300 درجه سانتیگراداسموکش، 3 سال گارانتی و 2500 متر مکعب بر ساعت توان اسموکش.

مکندههای شومینه "حرفه ای": اگر به دنبال عملکرد حرفه ای هستید که به قدرت وقابلیت اعتمادبیشتری نیاز دارید، جداکننده های دود حرفه ای ما انتخاب ایده آلی هستند.
ویژگی های اصلی: 700درجه سانتیگراد اسموکش،6 سال گارانتی و 3800 متر مکعب بر ساعت توان اسموکش.

مجموعه ما نیز به یک مجموعه از جداکننده ها با استفاده از مواد با کیفیت بالا از جمله استیل ضدزنگ و مس ادامه می دهد.

مکندههای شومینه"فولاد": جداکننده های فولادی زیبایی مدرنی را نشان می دهند و برایمقابله با چالش هایزمان ساخته شده اند، ارائه عملکرد اسموکش موثر و سبک مدرن

مکنده الکتریکی با 6 سرعت،کاملاً طراحی شده در استیلضد زنگ Aisi 304. به دلیل ساختار آن، مکنده از زنگ زدگی ناشی از عوامل جوی و نمک دریا مقاومت میکند، برای مقاومت بیشتردر زمان. قدرت موتور 3800 متر مکعب بر ساعت، قابل نصب بر روی هر اندازه ای از دودکش. جداکنندهتا 700 درجه مقاومت دارد،در صورت حریق.

مکنده های شومینه"مس": ازطرف دیگر، جداکننده های مس نه تنها زیبایی کلاسیکی را منعکس می کنند، بلکه ویژگی های مقاومت درطول زمان را همدارند.
مکنده شومینه کومینول مس، بالاترین مدل مکنده های الکتریکی Gemi است. کاملاً ساختهشده از استیل ضد زنگ Aisi304، برای مقاومت در برابر عوامل جوی و نمک دریا. توجه به زیبایی نیز، به دلیل مس پلاکه. مانندمدل حرفه ای "سربندی"،3800 متر مکعب بر ساعت اسموکش و تا 700 درجه مقاومت دارد. رفع مشکل دود تضمین شده است. ایده آلبرای شومینه ها، اجاقگازی، باربیکیو، فر و غیره. گارانتی بر روی تمامی ساختار تیراکامینو برای 10 سال.

هم اکنون خرید کنید!.