مشکل دود با دودکش دودکش با منحنی ها یا بخش های افقی.

مشکل دود با دودکش دودکش با منحنی ها یا بخش های افقی.

ساختار خانه ها اکثرا اجازه ساخت یک دودکش عمودی را نمی دهد.
در برخی موارد، اگر بخواهید از زیبایی شعله آتش زیبایی لذت ببرید، مجبورید از دودکش هایی استفاده کنید که دارای منحنی ها و گاهی حتی بخش های افقی هستند.

دودکش های با منحنی ها یا حتی بخش های افقی به طور ضروری باعث کاهش بهینه جریان دود شعله می شوند.
روشن است که یک دودکش افقی یا منحنی، به دلیل یک علت فیزیکی، می تواند مشکلات زیادی را در مورد جریان دود نسبت به یک دودکش کاملاً عمودی (که ممکن است مشکلات جریان داشته باشد، اما از نوع کاملاً متفاوتی)

برخی ممکن است فکر کنند که راه حل این است که خانه را بازسازی کنند، تمام شعله آتش را منتقل کرده و دودکش را تغییر دهند. اما این امر تضمینی برای راه حل مطمئن ندارد زیرا مشکل دودکش شعله آتش ممکن است از عوامل دیگر مبتنی شود، تنها چیز مطمئن هزینه زمان و پول زیادی خواهد بود.

یک راه حل سریع و اقتصادی برای حل مشکل دود شعله آتش نصب یک موتور جریان اجباری است.

یک اسپرسور برقی برای شعله آتش ابزاری است که اجازه حل مشکل دودکش شعله آتش را می دهد حتی اگر دارای منحنی ها یا افقی باشد.
مشتری ما به وضوح نشان می دهد که حتی در سرعت 3، جریان دودکش او عالی است.

اسپرسور برقی برای شعله آتش از Gemi برخوردار از رگولاتور سرعت است که به شما امکان می دهد توان متغیری از حداقل 1 تا حداکثر 6 انتخاب کنید. همچنین می توانیم توجه کنیم که حتی اگر اسپرسور برقی Gemi به سومین سرعت تنظیم شود، درون آپارتمان هیچ سر و صدایی وجود ندارد.

دودکش مورد نظر برای اولین 6 متر تقریبا افقی است و فقط با اسپرسور برقی Gemi امکان دستیابی به چنین نتیجه ای مطمئن است.
هیچ دودی وارد خانه نمی شود، خلاف تمام قوانین فیزیک، در واقع، حتی با یک شعله سرد، جریان اسپرسور برقی Gemi برای شعله آتش کاملاً کارآمد است.

بدون اسپرسور برقی، هرگز استخراج عادی دود امکان پذیر نخواهد بود.

از سال 1983، Gemi Elettronica یکی از رهبران جهانی در زمینه اسپرسور دود شعله آتش بوده است، هدف تعیین شده در زمان تاسیس این است که مشکل دود در منزل برای همه و با هر نوع دودکش را حل کند. بادهای قوی، دودکش های بلند، دودکش های کوتاه یا، همانطور که در این مورد است، حتی دودکش های افقی، مانع از کار فوق العاده انجام شده توسط اسپرسور برقی Gemi نمی شوند.

بیرونی، دودکش پس از منحنی برای 5/6 متر دیگر بالا می رود تا به مخرج برسد که در این مورد گرد است.
Gemi Elettronica اجازه می دهد که آداپتورهای گرد مناسب برای دودکش های با مخرج گرد یا براکت های قابل تنظیم مناسب برای آنهایی که دارای مخرج مربع / مستطیلی هستند را قرار دهید. در کل، دودکش، بین بخش های افقی، عمودی و منحنی، تقریباً 11 متر ارتفاع دارد و اسپرسور برقی Gemi برای شعله آتش هیچ مشکلی در انجام کاری که برای آن طراحی شده است ندارد.

آسپیراتور برقی Gemi Elettronica تنها یکی است که می تواند جریان صحیح یک دودکش افقی را مجاز کند.

مدل مورد نظر خود را انتخاب کرده و به صورت مستقیم از محل خرید فروش: /7119-aspiratori

در دنیای Gemi، ما با افتخار مجموعه گسترده ای از مکنده های دود برای شومینه ها را معرفی میکنیم، هر کدام دارای ویژگیهای منحصر به فردی که نیازهای مختلف مشتریان ما را برآورده می کنند. اختصاص ما به تمامیت ما رادر توسعه یک انتخاب متنوعاز مدل ها رهنمود داده است، تضمین کرده است که هر جزئیاتی با دقت طراحی و توجه داده شده است.

مکندههایشومینه "پایه": برای افرادی که به دنبال راه حل های قابل اعتماد وکارآمد هستند، خط مکندههای شومینه پایه ما را در اختیار شما قرار می دهیم. این مدل ها برای ارائه عملکرد محکم با هزینهقابل دسترسی طراحی شدهاند، تضمین می کنند که دودها به طور موثری حذف شوند بدون آسیب رساندن به کیفیت.
ویژگی هایاصلی: 300 درجه سانتیگراداسموکش، 3 سال گارانتی و 2500 متر مکعب بر ساعت توان اسموکش.

مکندههای شومینه "حرفه ای": اگر به دنبال عملکرد حرفه ای هستید که به قدرت وقابلیت اعتمادبیشتری نیاز دارید، جداکننده های دود حرفه ای ما انتخاب ایده آلی هستند.
ویژگی های اصلی: 700درجه سانتیگراد اسموکش،6 سال گارانتی و 3800 متر مکعب بر ساعت توان اسموکش.

مجموعه ما نیز به یک مجموعه از جداکننده ها با استفاده از مواد با کیفیت بالا از جمله استیل ضدزنگ و مس ادامه می دهد.

مکندههای شومینه"فولاد": جداکننده های فولادی زیبایی مدرنی را نشان می دهند و برایمقابله با چالش هایزمان ساخته شده اند، ارائه عملکرد اسموکش موثر و سبک مدرن

مکنده الکتریکی با 6 سرعت،کاملاً طراحی شده در استیلضد زنگ Aisi 304. به دلیل ساختار آن، مکنده از زنگ زدگی ناشی از عوامل جوی و نمک دریا مقاومت میکند، برای مقاومت بیشتردر زمان. قدرت موتور 3800 متر مکعب بر ساعت، قابل نصب بر روی هر اندازه ای از دودکش. جداکنندهتا 700 درجه مقاومت دارد،در صورت حریق.

مکنده های شومینه"مس": ازطرف دیگر، جداکننده های مس نه تنها زیبایی کلاسیکی را منعکس می کنند، بلکه ویژگی های مقاومت درطول زمان را همدارند.
مکنده شومینه کومینول مس، بالاترین مدل مکنده های الکتریکی Gemi است. کاملاً ساختهشده از استیل ضد زنگ Aisi304، برای مقاومت در برابر عوامل جوی و نمک دریا. توجه به زیبایی نیز، به دلیل مس پلاکه. مانندمدل حرفه ای "سربندی"،3800 متر مکعب بر ساعت اسموکش و تا 700 درجه مقاومت دارد. رفع مشکل دود تضمین شده است. ایده آلبرای شومینه ها، اجاقگازی، باربیکیو، فر و غیره. گارانتی بر روی تمامی ساختار تیراکامینو برای 10 سال.

هم اکنون خرید کنید!.