چگونه فن دودکش Gemi را نصب کنیم؟

چگونه فن دودکش Gemi را نصب کنیم؟

یکی از ویژگی‌های بسیاری از فن دودکش شرکت Gemi Elettronica این است که نصب آن به صورت خودکار است.
نیازی به یک تکنسین تخصصی برای انجام آن نیست، اگر کمی مهارت در زمینه دودکش داشته باشید، می‌توانید خودتان این کار را انجام دهید.

فن دودکش شرکت Gemi Elettronica می‌تواند روی هر نوع لوله دودکش نصب شود، بدون توجه به شکل آن. می‌توان آن را بر روی لوله‌های گرد یا مستطیلی نصب کرد.

اگر شما لوله دودکش دایره‌ای دارید، باید قطر خارجی را ابلاغ نمایید و شرکت Gemi Elettronica فن دودکش را با آداپتور دایره‌ای مناسب ارائه می‌دهد. باید قطر خارجی را ابلاغ کنید زیرا آداپتور در پایه فن دودکش باید به صورت خارجی به خروجی دودکش وارد شود.

از سوی دیگر، اگر خروجی دودکش شکل مستطیلی یا مربعی دارد، شرکت Gemi Elettronica فن دودکش را با یک بسته نگهدارنده قابل تنظیم ارائه خواهد داد. بسته نگهدارنده قابل تنظیم می‌تواند برای اشکال مربعی یا مستطیلی با اندازه‌های 20x20 سانتیمتر تا 43x43 سانتیمتر تنظیم شود. به واقع، اولین چیزی که هنگام باز کردن بسته فن دودکش مشاهده خواهید کرد، بسته نگهدارنده قابل تنظیم با دستورالعمل نصب و کنترل سرعت است.

اولین کاری که باید انجام دهید، اندازه گیری از خروجی دودکش است، تا بتوانید از پیش بسته‌های نگهدارنده قابل تنظیم در بسته با محاسبه یک سانتیمتر بیشتر از اندازه خروجی استفاده کنید.
به کمک پیچ‌های ارائه شده در بسته توسط شرکت Gemi Elettronica، نگهدارنده‌ها را به پایه فن دودکش اتصال دهید.
فن دودکش را روی خروجی دودکش قرار دهید و با دو پیچ بزرگی که در بسته ارائه شده‌اند آن را ایمن کنید.

اگر لوله‌ای در داخل یک ماسونی مربعی و دو خروجی آن در یک سطح باشند، باید فن دودکش را با نگهدارنده‌های قابل تنظیم مربع یا مستطیلی نصب کرده و فضای خالی بین لوله و ماسونی را با ملات یا ورق فلزی پوشش دهید.

در صورتی که چندین لوله دودکش گرد در داخل یک ماسونی مربعی دارید، باید خروجی دودکش را جایی که فن دودکش باید وارد شود گسترش دهید و مدل با آداپتور دایره‌ای را نصب کنید.

اگر اندازه خروجی دودکش از 43x43 سانتیمتر فراتر رود (به عنوان مثال 50x50 سانتیمتر)، پایه فن دودکش را به صورت مستقیم بر روی خروجی قرار دهید، آن را به ماسونی در چهار گوشه دارای 4 سوراخ اینچ و با استفاده از نگهدارنده‌های بزرگ به عنوان حمایت بچسبانید.

و در نهایت، اگر دوی از چهار طرف از 43 سانتیمتر بزرگتر بوده و دو طرف دیگر از 43 سانتیمتر کوچکتر باشند (به عنوان مثال 45x40 سانتیمتر)، نصب فن دودکش باید با نگهدارنده‌های کوچکتر انجام شود.

مرحله آخری که باید پیش بگیرید، قبل از بهره‌مندی کامل از شومینه خود با تشکر از فن دودکش شرکت Gemi Elettronica، اتصال برق است.

اتصال می‌تواند به دو روش انجام شود: به صورت خارجی به خروجی دودکش با کابل 3x1.5، یا به صورت داخلی به دودکش با استفاده از کابل مقاوم در برابر دمای بالا که باید به طور جداگانه خریداری شود.

از فن دودکش شرکت Gemi Elettronica شروع کرده و کابل را در امتداد خروجی دودکش اجرا کنید تا به کنترل سرعت برسید، که معمولاً در داخل خانه قرار دارد. در کنترل سرعت، باید

در دنیای Gemi، ما با افتخار مجموعه گسترده ای از مکنده های دود برای شومینه ها را معرفی میکنیم، هر کدام دارای ویژگیهای منحصر به فردی که نیازهای مختلف مشتریان ما را برآورده می کنند. اختصاص ما به تمامیت ما رادر توسعه یک انتخاب متنوعاز مدل ها رهنمود داده است، تضمین کرده است که هر جزئیاتی با دقت طراحی و توجه داده شده است.

مکندههایشومینه "پایه": برای افرادی که به دنبال راه حل های قابل اعتماد وکارآمد هستند، خط مکندههای شومینه پایه ما را در اختیار شما قرار می دهیم. این مدل ها برای ارائه عملکرد محکم با هزینهقابل دسترسی طراحی شدهاند، تضمین می کنند که دودها به طور موثری حذف شوند بدون آسیب رساندن به کیفیت.
ویژگی هایاصلی: 300 درجه سانتیگراداسموکش، 3 سال گارانتی و 2500 متر مکعب بر ساعت توان اسموکش.

مکندههای شومینه "حرفه ای": اگر به دنبال عملکرد حرفه ای هستید که به قدرت وقابلیت اعتمادبیشتری نیاز دارید، جداکننده های دود حرفه ای ما انتخاب ایده آلی هستند.
ویژگی های اصلی: 700درجه سانتیگراد اسموکش،6 سال گارانتی و 3800 متر مکعب بر ساعت توان اسموکش.

مجموعه ما نیز به یک مجموعه از جداکننده ها با استفاده از مواد با کیفیت بالا از جمله استیل ضدزنگ و مس ادامه می دهد.

مکندههای شومینه"فولاد": جداکننده های فولادی زیبایی مدرنی را نشان می دهند و برایمقابله با چالش هایزمان ساخته شده اند، ارائه عملکرد اسموکش موثر و سبک مدرن

مکنده الکتریکی با 6 سرعت،کاملاً طراحی شده در استیلضد زنگ Aisi 304. به دلیل ساختار آن، مکنده از زنگ زدگی ناشی از عوامل جوی و نمک دریا مقاومت میکند، برای مقاومت بیشتردر زمان. قدرت موتور 3800 متر مکعب بر ساعت، قابل نصب بر روی هر اندازه ای از دودکش. جداکنندهتا 700 درجه مقاومت دارد،در صورت حریق.

مکنده های شومینه"مس": ازطرف دیگر، جداکننده های مس نه تنها زیبایی کلاسیکی را منعکس می کنند، بلکه ویژگی های مقاومت درطول زمان را همدارند.
مکنده شومینه کومینول مس، بالاترین مدل مکنده های الکتریکی Gemi است. کاملاً ساختهشده از استیل ضد زنگ Aisi304، برای مقاومت در برابر عوامل جوی و نمک دریا. توجه به زیبایی نیز، به دلیل مس پلاکه. مانندمدل حرفه ای "سربندی"،3800 متر مکعب بر ساعت اسموکش و تا 700 درجه مقاومت دارد. رفع مشکل دود تضمین شده است. ایده آلبرای شومینه ها، اجاقگازی، باربیکیو، فر و غیره. گارانتی بر روی تمامی ساختار تیراکامینو برای 10 سال.

هم اکنون خرید کنید!.