تفاوت بین Gemi پنکه دودکش اصلی و حرفه ای

تفاوت بین Gemi پنکه دودکش اصلی و حرفه ای

یکی از مشکلات رایجی که بیشتر دودکش‌ها، اجاق‌ها یا باربیکیو‌ها دارند، دشواری عبور دود از دودکش است.

دلایل این مشکل چندان قابل پیش‌بینی نیستند وقتی که یک خانه ساخته می‌شود، و حتی سخت‌تر است که حتی اگر فکر کنید مداخلات مستقیم بر روی دودکش یا فلو ممکن است کافی باشد.

تنها محصولی که قطعا مشکل دود دودکش را حل می‌کند و در عین حال کاربردی و اقتصادی است، پنکه برقی دودکش است.

یک پنکه برقی دودکش مجهز به موتور مجبوری است که کاملا مشکل تهویه بد دودکش را حل می‌کند و عوامل آن را کاملا متعارض می‌کند، هر چه آنها باشند.

Gemi Electronics می‌تواند چندین مدل پنکه برقی دودکش ارائه دهد، هر کدام با ویژگی‌های مختلف و منحصر به فرد در جهان.

مدل‌هایی که می‌توان انتخاب کرد عبارتند از: پنکه دودکش اصلی، پنکه حرفه‌ای برقی دودکش و پنکه حرفه‌ای مسی

پنکه برقی دودکش اصلی

قدرت جذب 2500 متر مکعب در ساعت دارد و دارای مقاومت در دمای 300 درجه است.

پنکه حرفه‌ای برقی دودکش

به جای آن، قدرت جذب 3800 متر مکعب در ساعت دارد و دارای مقاومت در دمای 700 درجه است. با مقاومت در برابر دما‌های بالا تا 700 درجه، منطقی است که این پنکه دودکش همچنین قادر به تحمل آتش دودکش است.

پنکه حرفه‌ای برقی دودکش مسی

مانند مدل حرفه‌ای اشاره شده، همچنین دارای قدرت جذب 3800 متر مکعب در ساعت و دارای مقاومت در دمای 700 درجه است، اما از جنس استیل بدون آلیاژ تهیه شده و دارای روکش مس واقعی است.
روکش مس و استیل بدون آلیاژ به‌جز مقاومت بیشتر در زمان، همچنین مقاومت در برابر شوری را نیز امکان‌پذیر می‌کند و از این رو این محصول را منحصر بفرد در جهان نه تنها از نظر زیبایی بلکه همچنین از نظر قابلیت استفاده برای مناطق ساحلی نیز ایده‌آل می‌کند.

موتور هر دو مدل پنکه حرفه‌ای دودکش، هر دو مدل قهوه‌ای تیره و مسی، در کلاس H است و مقاوم در برابر دماهای بالا، قطعات پلاستیکی ندارد و کپاسیتور در یک جعبه بیرونی قرار دارد و بنابراین دور از منابع گرما است.
همه این ویژگی‌ها اجازه ذوب شدن موتورهای پنکه‌های حرفه‌ای دودکش را حتی در صورت آتش دودکش نمی‌دهند.

تمامی پنکه‌های دودکش Gemi Electronics با یک رگولاتور 6 سرعت مجهز هستند، که از آن برای روشن / خاموش کردن پنکه و تنظیم قدرت جذب استفاده می‌شود.
آن‌ها دارای یک کاور موتور (که از جنس صفحه فلزی و رنگ قهوه‌ای تیره برای دو مدل اول اشاره شده است، در حالی که از استیل بدون آلیاژ و رنگ مس برای سومین پنکه حرفه‌ای توصیف شده است).
پیرامون پنکه، پنکه‌های دودکش Gemi Electronics دارای یک توری محافظ هستند، ساخته شده از حلقه‌های فولاد الکتروجوش داده شده که همچنین به عنوان ضد پرندگان عمل می‌کنند.

برای تمامی مدل‌های توضیح داده شده، امکان انتخاب بین یک پایه مربع (پنکه برقی دودکش تجهیز

در دنیای Gemi، ما با افتخار مجموعه گسترده ای از مکنده های دود برای شومینه ها را معرفی میکنیم، هر کدام دارای ویژگیهای منحصر به فردی که نیازهای مختلف مشتریان ما را برآورده می کنند. اختصاص ما به تمامیت ما رادر توسعه یک انتخاب متنوعاز مدل ها رهنمود داده است، تضمین کرده است که هر جزئیاتی با دقت طراحی و توجه داده شده است.

مکندههایشومینه "پایه": برای افرادی که به دنبال راه حل های قابل اعتماد وکارآمد هستند، خط مکندههای شومینه پایه ما را در اختیار شما قرار می دهیم. این مدل ها برای ارائه عملکرد محکم با هزینهقابل دسترسی طراحی شدهاند، تضمین می کنند که دودها به طور موثری حذف شوند بدون آسیب رساندن به کیفیت.
ویژگی هایاصلی: 300 درجه سانتیگراداسموکش، 3 سال گارانتی و 2500 متر مکعب بر ساعت توان اسموکش.

مکندههای شومینه "حرفه ای": اگر به دنبال عملکرد حرفه ای هستید که به قدرت وقابلیت اعتمادبیشتری نیاز دارید، جداکننده های دود حرفه ای ما انتخاب ایده آلی هستند.
ویژگی های اصلی: 700درجه سانتیگراد اسموکش،6 سال گارانتی و 3800 متر مکعب بر ساعت توان اسموکش.

مجموعه ما نیز به یک مجموعه از جداکننده ها با استفاده از مواد با کیفیت بالا از جمله استیل ضدزنگ و مس ادامه می دهد.

مکندههای شومینه"فولاد": جداکننده های فولادی زیبایی مدرنی را نشان می دهند و برایمقابله با چالش هایزمان ساخته شده اند، ارائه عملکرد اسموکش موثر و سبک مدرن

مکنده الکتریکی با 6 سرعت،کاملاً طراحی شده در استیلضد زنگ Aisi 304. به دلیل ساختار آن، مکنده از زنگ زدگی ناشی از عوامل جوی و نمک دریا مقاومت میکند، برای مقاومت بیشتردر زمان. قدرت موتور 3800 متر مکعب بر ساعت، قابل نصب بر روی هر اندازه ای از دودکش. جداکنندهتا 700 درجه مقاومت دارد،در صورت حریق.

مکنده های شومینه"مس": ازطرف دیگر، جداکننده های مس نه تنها زیبایی کلاسیکی را منعکس می کنند، بلکه ویژگی های مقاومت درطول زمان را همدارند.
مکنده شومینه کومینول مس، بالاترین مدل مکنده های الکتریکی Gemi است. کاملاً ساختهشده از استیل ضد زنگ Aisi304، برای مقاومت در برابر عوامل جوی و نمک دریا. توجه به زیبایی نیز، به دلیل مس پلاکه. مانندمدل حرفه ای "سربندی"،3800 متر مکعب بر ساعت اسموکش و تا 700 درجه مقاومت دارد. رفع مشکل دود تضمین شده است. ایده آلبرای شومینه ها، اجاقگازی، باربیکیو، فر و غیره. گارانتی بر روی تمامی ساختار تیراکامینو برای 10 سال.

هم اکنون خرید کنید!.