شرایط و ضوابط عمومی فروش، از تاریخ 12/11/2021 قابل اجرا است

فرض

شرایط و ضوابط فروش زیر، فروش در این وب سایت را تنظیم می کند “https://www.gemimarket.it” (وب سایت). فروشنده Gemi Elttronica Srl است، با دفتر ثبت شده در Viale Monza 347 Milano MI 20126 IT , Chamber of Commerce of MI - 2114222, VAT number IT01765660764, سرمایه سهام 80,000,00 € به طور کامل پرداخت شده است. >ماده 1. دامنه کاربرد

1.1 فروش در وب سایت نشان دهنده یک قرارداد فروش از راه دور است که توسط فصل I، عنوان III (بخش 45 و بعد) از فرمان قانونی 6 سپتامبر 2005، شماره 206 (ایتالیایی) تنظیم شده است. کد مصرف کننده) و بر اساس فرمان قانونی 9 آوریل 2003، شماره 70 در مورد تجارت الکترونیک.

1.2 شرایط و ضوابط عمومی فروش برای همه فروش‌هایی که فروشنده در وب‌سایت پردازش می‌کند اعمال می‌شود. شرایط فقط با در نظر گرفتن روزهای کاری و به استثنای شنبه‌ها، یکشنبه‌ها و تعطیلات محاسبه می‌شوند.

1.3 شرایط عمومی فروش را می‌توان در هر زمانی تغییر و/یا تغییر داد. تغییرات احتمالی و / یا شرایط جدید از تاریخ انتشار آنها در وب سایت معتبر خواهد بود. به همین دلیل، قبل از ثبت سفارش، لطفاً از کاربران دعوت می‌شود به طور منظم از وب‌سایت بازدید کنند تا به‌روزرسانی‌ترین نسخه شرایط عمومی فروش را مطالعه کنند.

1.4 شرایط و ضوابط عمومی قابل اجرا فروش عبارتند از مواردی که در تاریخی که سفارش خرید ارسال می‌شود لازم‌الاجرا هستند.

1.5 این شرایط و ضوابط عمومی فروش، فروش محصولات و/یا ارائه خدمات توسط طرف‌هایی غیر از فروشنده را تنظیم نمی‌کند، در وب سایت از طریق پیوندها، بنرها یا لینک ها در دسترس است. قبل از انجام معاملات تجاری با این طرفین، کاربر باید شرایط فروش آنها را بررسی کند. فروشنده مسئولیتی در قبال ارائه خدمات و/یا فروش محصولات توسط این طرفین ندارد. فروشنده هیچ گونه بررسی و/یا نظارت بر وب سایت هایی را که از طریق این پیوندها قابل دسترسی است انجام نمی دهد. فروشنده هیچ مسئولیتی در قبال محتویات این وب سایت ها و یا اشتباهات احتمالی و/یا حذفیات و/یا نقض حقوقی وب سایت های مذکور ندارد.

1.6 کاربر باید این شرایط و ضوابط عمومی را به دقت مطالعه کند. فروش و کلیه اطلاعات دیگری که فروشنده در وب سایت ارائه می دهد، همچنین در طول فرآیند خرید.

1.7 ارائه سفارش خرید به منزله پذیرش این شرایط عمومی فروش است.

مقاله. 2. خرید از طریق وب‌سایت

2.1 خرید از طریق وب‌سایت به کاربری مجاز است که

  • کاربر ثبت‌نام وب‌سایت است < /li>
  • هم به عنوان یک مصرف کننده و هم به عنوان یک معامله گر عمل می کند. بر اساس ماده 3، بند اول، اجازه دهید. الف) در قانون مصرف‌کننده، «مصرف‌کننده» به عنوان شخصی تعریف می‌شود که برای اهداف غیرمرتبط با فعالیت‌های تجاری، تجاری، حرفه‌ای یا صنایع دستی که ممکن است انجام دهند اقدام می‌کند. بر اساس ماده 3، بند اول، اجازه دهید. ج) در قانون مصرف کننده، "تاجر" به عنوان شخصی تعریف می شود که برای اهداف مرتبط با فعالیت های تجاری، تجاری، حرفه ای یا صنایع دستی خود اقدام می کند.

2.2 در در مورد سفارش‌هایی که در رابطه با تعداد و/یا دفعات خرید غیرعادی هستند، فروشنده این حق را برای خود محفوظ می‌دارد که تمام اقدامات لازم را برای جلوگیری از بی‌نظمی‌ها انجام دهد.

2.3 فروشنده این حق را برای خود محفوظ می‌دارد که رد یا لغو کند. سفارشات ارسال شده:

  • توسط کاربری که فروشنده با او اختلاف دارد
  • توسط کاربری که این شرایط و ضوابط عمومی فروش را نقض کرده است
  • توسط کاربری که اطلاعات شخصی نادرست، ناقص یا نادرست را ارسال کرده است یا مدارک مورد نیاز را برای فروشنده ارسال نکرده است

ماده 3. ثبت نام در وب سایت

3.1 برای ثبت نام در وب سایت، کاربر باید فرم ثبت نام را پر کرده و اطلاعات زیر را وارد کند:

  • نام
  • نام خانوادگی
  • ایمیل
  • آدرس
  • تلفن
  • codice fiscale.

3.2 کاربر متعهد می شود که در صورت مشکوک شدن یا تبدیل شدن به آن، فوراً به فروشنده اطلاع دهد. از هرگونه استفاده یا افشای غیرقانونی داده‌های مذکور مطلع است.

3.3 کاربر بدین وسیله تضمین می‌کند که داده‌های شخصی ارائه‌شده در طول مراحل ثبت‌نام برای وب‌سایت کامل و واقعی است و متعهد می‌شود که فروشنده را در برابر هر گونه خسارت جبران کند و بی‌ضرر نگه دارد. تلفات، خسارات و/یا تعهدات ناشی از و/یا به هر طریقی مرتبط با نقض مقررات مربوط به ثبت در وب سایت یا ذخیره اعتبار ثبت نام توسط کاربر.

ماده 4. اطلاعات مورد نیاز برای با انعقاد قرارداد

4.1 براساس فرمان قانونی 9 آوریل 2003، شماره 70 در مورد تجارت الکترونیک، فروشنده بدینوسیله به کاربر اطلاع می دهد که:

  • به نتیجه برسد قرارداد خرید در وب سایت، کاربر باید فرم سفارش را در قالب الکترونیکی پر کرده و به صورت الکترونیکی برای فروشنده ارسال کند، طبق دستورالعمل هایی که هر از گاهی در وب سایت ظاهر می شود؛
  • قرارداد منعقد شده است. هنگامی که فرم سفارش به سرور فروشنده می رسد
  • پس از ارسال فرم سفارش، فروشنده تأییدیه سفارش حاوی موارد زیر را در آدرس ایمیل ارائه شده برای کاربر ارسال می کند:
    • توضیحات خرید
    • قیمت مربوطه
    • نشان پرداخت به معنی
    • نشان هزینه های تحویل
    • نشان از هزینه های تحویل و هر گونه هزینه اضافی.

ماده 5. در دسترس بودن محصول

5.1 در دسترس بودن محصول به طور مداوم نظارت و به روز می شود. با این وجود، از آنجایی که ممکن است کاربران مختلف به طور همزمان از وب سایت بازدید کنند، این امکان وجود دارد که بیش از یک کاربر به طور همزمان یک محصول را خریداری کنند. در این موارد، محصول ممکن است برای مدت کوتاهی در دسترس ظاهر شود، حتی اگر در واقع موجود نیست یا به‌طور لحظه‌ای در دسترس نیست، زیرا ذخیره مجدد موجودی ضروری است.

5.2 این وب‌سایت حاوی اطلاعات مربوط به در دسترس بودن هر یک است. محصول.

5.3 اگر محصول به دلایل فوق الذکر یا در موارد دیگر در دسترس نبودن غیرمنتظره محصول ثابت شود، بدون لطمه به سایر حقوق قانونی کاربر، به ویژه آنهایی که در کتاب IV، عنوان II ارائه شده است، در دسترس نیست. ، فصل چهاردهم قانون مدنی ایتالیا، فروشنده بلافاصله به کاربر اطلاع می دهد. بنابراین کاربر حق فسخ قرارداد را طبق ماده 61، بندهای 4 و 5 قانون مصرف‌کننده خواهد داشت.

5.4 به‌طور متناوب و بدون لطمه به حقوق خود، کاربر می‌تواند بپذیرد:

  • تمدید مدت زمان تحویل
  • محصولی با ارزش معادل یا بالاتر (در این مورد پس از پرداخت مابه التفاوت و با پذیرش صریح کاربر)
  • یک کوپن تخفیف برای خرید در سایت. مبلغ کوپن تخفیف، تاریخ انقضا و هرگونه محدودیت هر از گاهی توسط فروشنده اعلام می‌شود.

5.5 اگر برای مبلغ پرداختی برای خرید محصولات بازپرداخت درخواست شود. که بعداً ثابت شد که در دسترس نیست، فروشنده حداکثر ظرف 10 روز وجه را بازپرداخت خواهد کرد.

5.6 اگر کاربر از حق فسخ قرارداد طبق ماده 61، بندهای 4 و 5 قانون مصرف‌کننده استفاده کند، قرارداد خرید فسخ خواهد شد. اگر پرداخت کل مبلغ بدهی - که با توجه به قیمت محصول، هزینه های تحویل، در صورت وجود، و سایر هزینه های اضافی ناشی از سفارش (مجموع مبلغ سررسید) - قبلاً انجام شده باشد، فروشنده کل مبلغ را بازپرداخت می کند. مبلغ سررسید طبق ماده «روش‌های پرداخت برای خریدهای انجام‌شده از طریق وب‌سایت».

ماده. 6. برگه محصول

6.1 هر محصول با یک برگه اطلاعات محصول همراه است که ویژگی‌های اصلی آن را نشان می‌دهد (برگ محصول). تصاویر و توضیحات موجود در وب‌سایت، ویژگی‌های محصولات را تا حد امکان صادقانه بازتولید می‌کنند. با این حال، رنگ محصولات ممکن است به دلیل تنظیمات سیستم های رایانه ای یا رایانه هایی که برای مشاهده آنها استفاده می شود، با رنگ های واقعی متفاوت باشد. علاوه بر این، تصاویر محصول در برگه محصول ممکن است در اندازه یا در رابطه با محصولات جانبی متفاوت باشند. بنابراین، این تصاویر باید به عنوان تقریبی و دلالت بر آستانه های تحمل پذیرفته شده عمومی درک شوند. برای اهداف قرارداد فروش کالا، شرح محصول در فرم سفارش ارسال شده توسط کاربر به عنوان نقطه مرجع در نظر گرفته می شود.

ماده 7. قیمت ها

7.1 همه قیمت‌ها شامل مالیات بر ارزش افزوده می‌شود.

7.2 فروشنده بدینوسیله این حق را برای خود محفوظ می‌دارد که در هر زمان، بدون اطلاع قبلی، قیمت را تغییر دهد، به این معنی که قیمتی که از کاربر درج می‌شود همان قیمتی است که در فهرست ذکر شده است. وب‌سایت در زمان ثبت سفارش، و هیچ گونه نوسانی (افزایش یا کاهش) پس از ارسال سفارش مذکور ثبت نمی‌شود.

7.3 هزینه‌های ارسال، در صورت وجود، به طور صریح و جداگانه در سفارش ذکر شده است. قبل از اینکه کاربر اقدام به ارسال آن کند.

ماده 8. سفارشات خرید

8.1 فروشنده محصولات را تنها پس از دریافت تأییدیه پرداخت موفقیت‌آمیز کل مبلغ تحویل می‌دهد. به دلیل استفاده. مالکیت محصولات در زمان تحویل به شما منتقل می شود که به عنوان زمان تحویل محصول به شرکت حمل کننده درک می شود. هر گونه خطر از دست دادن یا آسیب به محصول(ها) که نمی تواند به فروشنده نسبت داده شود، زمانی که کاربر یا شخص ثالثی که توسط کاربر تعیین شده است به غیر از پیک، به طور مادی مالکیت محصول(ها) را به دست آورد، به کاربر منتقل می شود. .

خدمات انتخاب شده توسط شما تنها پس از پرداخت کل مبلغ پرداختی انجام می شود. فروشنده این حق را برای خود محفوظ می دارد که پس از ارسال سفارش خرید، مشخص شود که شما تمام یا بخشی از کل مبلغ سررسید را پرداخت نکرده اید.

8.2. قرارداد خرید به شرط عدم پرداخت کل مبلغ پرداختی فسخ می شود. مگر اینکه به طور کتبی با شما توافق شود، سفارش بر این اساس لغو خواهد شد.

8.3 برای ارسال سفارش خرید، لازم است این شرایط و ضوابط عمومی فروش را بخوانید و تأیید کنید، روی کادر مربوطه کلیک کنید. صفحات فرآیند خرید عدم پذیرش این شرایط و ضوابط عمومی فروش، خرید در این وب‌سایت را غیرممکن می‌کند.

ماده 9. روش‌های پرداخت برای خریدهای انجام‌شده از طریق وب‌سایت

9.1 پرداخت در این وب‌سایت وب سایت را می توان از طریق:

  • کارت های پرداخت
  • PayPal
  • پول نقد هنگام تحویل
  • انتقال سیمی
  • ایجاد کرد.

9.2 فروشنده کارت‌های اعتباری زیر را می‌پذیرد:

  • VISA
  • MasterCard (Cirrus Maestro)
  • PostePay
  • امریکن اکسپرس

هزینه فقط پس از اینکه (i) مشخصات کارت پرداخت شما که برای پرداخت استفاده شده است تأیید شود و (ii) صادرکننده کارت پرداخت مورد استفاده توسط شما مجوز بدهکاری را صادر کرده اید.

طبق دستورالعمل 2015/2366/ (EU) در مورد خدمات پرداخت در بازار داخلی (PSD2)، به کاربر اطلاع داده می شود که ممکن است از او خواسته شود خرید را تکمیل کند. با رعایت معیارهای احراز هویت مورد نیاز مؤسسه پرداخت مسئول رسیدگی به تراکنش پرداخت آنلاین. معیارهای احراز هویت به هویت کاربر (برای رعایت این معیار کاربر باید در هنگام معامله خرید در وب سایت ثبت نام کرده باشد) و دانش متنی از کد احراز هویت ارسال شده توسط مؤسسه پرداخت (احراز هویت مشتری قوی) اشاره دارد. عدم تکمیل این روش ممکن است نهایی کردن خرید در وب سایت را غیرممکن کند.

اطلاعات محرمانه کارت پرداخت (شماره کارت، دارنده، تاریخ انقضا، کد امنیتی) رمزگذاری شده و مستقیماً به کارت پرداخت ارسال می شود. موسسه پرداخت مربوطه بدون عبور از سرورهای مورد استفاده فروشنده. بنابراین فروشنده هرگز به اطلاعات کارت پرداخت شما که برای پرداخت محصولات استفاده شده است دسترسی ندارد و آن را ذخیره نمی کند.

هزینه کل مبلغ پرداختی فقط در زمان ارسال سفارش انجام می شود. .

9.3 درمورد پرداخت‌های PayPal، کاربر به وب‌سایت www.paypal.com هدایت می‌شود، جایی که باید پرداخت را بر اساس رویه تعیین‌شده توسط PayPal و شرایط و ضوابط انجام دهد. توافق نامه ای که بین کاربر و پی پال توافق شده است. داده های درج شده در وب سایت پی پال مستقیماً توسط پی پال پردازش می شود و به فروشنده ارسال نمی شود یا با آن به اشتراک گذاشته نمی شود. بنابراین فروشنده نمی‌تواند جزئیات کارت اعتباری مرتبط با حساب PayPal کاربر، یا جزئیات هر نوع پرداخت دیگری را که به حساب مذکور مرتبط است، بداند یا به هیچ وجه به خاطر بسپارد.

اگر پرداخت انجام شده باشد. از طریق PayPal، کل مبلغ پرداختی توسط PayPal همزمان با انعقاد قرارداد آنلاین به حساب کاربر شارژ می شود. در صورت فسخ قرارداد یا در هر مورد دیگر بازپرداخت به هر دلیلی، مبلغ بازپرداخت به کاربر به حساب پی پال کاربر واریز می شود. مدت اعتبار واریز مبلغ در ابزار پرداخت متصل به این حساب منحصراً به PayPal و سیستم بانکی بستگی دارد. پس از تنظیم سفارش اعتبار به نفع حساب مذکور، فروشنده مسئولیتی در قبال تاخیر یا کوتاهی در اعتبار بازپرداخت به کاربر تلقی نخواهد شد. هر نوع بازپرداختی که طبق این شرایط و ضوابط عمومی فروش انجام شود، به حساب PayPal کاربر انجام می شود.

9.4 اگر پول نقد هنگام تحویل را به عنوان وسیله پرداخت انتخاب کنید، فروشنده به شما اطلاع می دهد. که هزینه حمل و نقل اضافی 5,90 € یا مبلغ متفاوتی که در وب سایت نشان داده شده است، دریافت می شود. اگر تصمیم به پرداخت نقدی هنگام تحویل دارید، در زمان تحویل محصولات باید مبلغی را که در سفارش خرید ذکر شده است (چون پیک مجاز به پذیرش چک یا پرداخت پول نقد نیست) در زمان تحویل کالا داشته باشید. قرارداد خرید به موجب ماده 1456 قانون مدنی ایتالیا به موجب حق فسخ شده تلقی خواهد شد. فسخ قرارداد و در نتیجه لغو سفارش به اطلاع شما خواهد رسید. هرگونه بازپرداختی که طبق این شرایط فروش عمومی انجام شود، با انتقال بانکی به جزئیات بانکی ارائه شده توسط شما انجام می شود.

9.5 اگر پرداخت از طریق انتقال بانکی را انتخاب کنید، پس از دریافت سفارش، فروشنده مشخصات بانکی و مهلت حواله را از طریق ایمیل به کاربر اطلاع می دهد. ایمیل ممکن است حاوی درخواست ارسال از طریق ایمیل رسید انتقال انجام شده یا تایید آن باشد.

در صورت پرداخت از طریق حواله بانکی، مدت تحویل محصول(ها) از تاریخ شروع خواهد شد. تاریخ رسید حواله بانکی از طرف فروشنده، یا از تاریخی که حواله بانکی به نفع فروشنده تأیید شده است، هر کدام که زودتر انجام شود.

مگر اینکه در غیر این صورت توافق شده باشد، خدمات تنها پس از دریافت با انتقال بانکی کل مبلغ سررسید ارائه خواهد شد.

کاربر باید موارد زیر را مشخص کند:

  • شماره مرجع سفارش خرید
  • تاریخ سفارش خرید.

پس از ثبت سفارش، باید ظرف 7 روز کاری پرداخت کنید. عدم رعایت موجب فسخ خودکار قرارداد در 3 روز کاری بعدی خواهد شد.

ماده. 10. تحویل محصول

10.1 هیچ محدودیتی برای تحویل وجود ندارد، مگر در مواردی که در وب‌سایت و/یا در برگه محصول مشخص شده است.

10.2 هزینه‌های تحویل محصولات، که ممکن است با توجه به روش تحویل انتخاب شده توسط کاربر متفاوت باشد، و هر هزینه احتمالی دیگر، بر عهده کاربر خواهد بود، مگر اینکه در برگه محصول یا در سایر قسمت‌هایی که این موضوع اعلام شده است، غیر از این مشخص شده باشد.

10.3 محصولات ظرف 3 روز پس از دریافت سفارش و در هر صورت ظرف 30 روز از روزی که توافق نامه منعقد می شود تحویل داده می شود.

10.4 لطفاً تأیید کنید. شرایط محصول تحویل شده بدون لطمه به این واقعیت که خطر از دست دادن یا آسیب رساندن به محصول، به دلایل غیر قابل انتساب به فروشنده، زمانی منتقل می شود که شما یا شخص ثالثی که توسط شما تعیین شده و متفاوت از شرکت حمل کننده، به طور فیزیکی محصول را در اختیار بگیرید، فروشنده به شما پیشنهاد می کند که تعداد محصولات دریافتی را بررسی کنید و بسته بندی سالم، سالم، خیس یا تغییر نکرده باشد، حتی در مواد بسته. همچنین، فروشنده به شما پیشنهاد می کند که در سند حمل و نقل حامل، هرگونه ناهنجاری را درج کنید و در این صورت بسته را با رزرو بپذیرید. در صورتی که بسته علائم آشکاری از دستکاری یا تغییر را نشان دهد، توصیه می شود فوراً به فروشنده اطلاع دهید. در هر صورت، حق انصراف (در صورت وجود برای محصول) و تضمین قانونی انطباق اعمال می شود.

ماده 11. حق انصراف

11.1 کاربر - که به عنوان یک کاربر عمل می کند. مصرف کننده - حق انصراف از قرارداد فروش کالا برای محصول را بدون ذکر دلیل و بدون تحمیل هزینه ها و هزینه های اضافی غیر از موارد ذکر شده در این ماده، ظرف چهارده روز تقویمی (حق انصراف) دارد. دوره انصراف (دوره برداشت) پس از 14 روز منقضی می شود:

a در صورت سفارش یک محصول، از روزی که کاربر یا شخص ثالثی غیر از حامل و تعیین شده توسط کاربر در اختیار مادی قرار می گیرد. محصول؛

b. در صورت سفارش چندگانه با تحویل جداگانه، از روزی که کاربر یا شخص ثالثی غیر از شرکت حمل‌کننده و تعیین‌شده توسط کاربر، آخرین بار محصول تحویل‌شده را در اختیار داشته باشد. یا

c. در صورت سفارش مربوط به تحویل یک محصول از دسته‌های مختلف یا چند قطعه، از روزی که شما یا شخص ثالثی متفاوت از شرکت حمل‌کننده و منتخب شما، مالکیت فیزیکی آخرین دسته یا آخرین قطعه را به دست می‌آورید. .

11.2 برای استفاده از حق انصراف، کاربر باید قبل از انقضای دوره برداشت، فروشنده را از تصمیم خود برای انصراف مطلع کند.

11.3 شما از خود استفاده کرده‌اید. حق انصراف در دوره انصراف در صورتی که ارتباطات مربوطه توسط شما قبل از انقضای دوره برداشت ارسال شده باشد. این ارتباط باید از راه‌های زیر منتقل شود:

ایمیل: [email protected]

< p>مصرف‌کننده باید ابزار ذخیره‌سازی پایداری برای ارتباطات مربوط به اعمال حق انصراف به دست آورد، زیرا بار اثبات اعمال این حق قبل از انقضای دوره انصراف بر عهده کاربر است.

11.4 در صورت استفاده از حق انصراف، پس از اعمال حق، کاربر باید ترتیبی دهد که محصولات بدون تأخیر بی مورد به فروشنده بازگردانده شوند و در هر صورت قبل از 14 روز تقویمی از تاریخ کاربر تصمیم خود را مبنی بر انصراف از توافقنامه به فروشنده اطلاع داده است. این مدت زمانی رعایت می شود که کاربر قبل از انقضای دوره 14 روزه ذکر شده قبلی، محصول(ها) را به پیک مشخص شده توسط فروشنده یا بر اساس شرایط مربوطه به پیک انتخابی (Term Retun) تحویل دهد. محصول، به درستی محافظت شده و بسته بندی شده و در بسته بندی اصلی خود (در صورت امکان) باید به آدرس زیر بازگردانده شود (اگر شماره سریال محصولات روی آن چاپ شده باشد، بسته بندی اصلی همیشه مورد نیاز است):

Gemi Elettronica

Contrada Piano Mulino, Lotto A1 85034, Francavilla sul Sinni (PZ)

11.5 هزینه بازگرداندن محصول (از جمله عوارض سفارشی) به عهده کاربر است و بازگشت با مسئولیت آنها انجام می‌شود.

11.6 اگر کاربر از قرارداد منصرف شود، فروشنده کل مبلغ پرداختی توسط کاربر برای محصول، از جمله هزینه‌های تحویل بدون تأخیر بی‌رویه و حداکثر تا 14 تقویم، بازپرداخت خواهد کرد. روزها از تاریخی که فروشنده از تصمیم کاربر برای خروج از توافق مطلع شد. بازپرداخت با استفاده از همان روش پرداخت استفاده شده برای تراکنش اصلی انجام می شود. در صورتی که کاربر محصولات را با استفاده از حامل مورد نظر خود و با هزینه های خود بازگرداند، فروشنده ممکن است بازپرداخت را تا زمان دریافت محصولات یا تا زمانی که اثبات شما مبنی بر بازگرداندن محصولات را ثابت کند، هر کدام زودتر باشد، به حالت تعلیق درآورد. p>

11.7 کاربر فقط مسئول کاهش ارزش کالا به دلیل استفاده متفاوت از محصول نسبت به موردی است که برای ایجاد ویژگی‌ها و عملکرد محصول لازم است. در هر صورت، محصول باید با دقت معمولی نگهداری، نگهداری و بازرسی شود و دست نخورده بازگردانده شود، در تمام قسمت‌هایش کامل، کاملاً کاربردی باشد، همچنین باید شامل تمام لوازم جانبی و بروشورهای تصویری، برچسب‌ها و مهر و موم، در صورت وجود، پیوست شود. به محصول و دست نخورده و دست نخورده و کاملاً مناسب برای استفاده ای که در نظر گرفته شده و عاری از علائم سایش یا کثیفی است. برداشت به طور کامل برای محصول اعمال می شود. از این نظر، نمی‌توان آن را فقط برای برخی از قطعات و/یا لوازم جانبی (که محصولات مستقل نیستند و نشان نمی‌دهند) محصول اعمال کرد.

11.8 اگر محصول در نتیجه ارزش آن از دست رفته باشد. فروشنده این حق را برای خود محفوظ می دارد که به غیر از آن چیزی که برای تعیین ماهیت، ویژگی ها و عملکرد محصول لازم است، از مبلغ بازپرداخت مبلغی معادل این کاهش ارزش کسر کند. شرکت در زمان دریافت محصول، شرایط و در نتیجه کاهش مبلغ بازپرداخت را به شما اطلاع خواهد داد. اگر بازپرداخت قبلاً پرداخت شده باشد، شرکت جزئیات بانکی را برای پرداخت مبلغی که کاربر به دلیل کاهش ارزش محصول دریافت می کند، اعلام می کند.

11.9 در صورتی که برداشت صورت گرفته باشد. اگر با رعایت مفاد قوانین لازم الاجرا اعمال نشود، منجر به فسخ قرارداد و در نتیجه هیچ گونه حقی برای بازپرداخت ایجاد نخواهد کرد. فروشنده به کاربر اطلاع خواهد داد که درخواست انصراف از دریافت محصول را رد خواهد کرد. در صورتی که محصول قبلاً به فروشنده بازگردانده شده باشد، برای تحویل گرفتن توسط کاربر که باید با هزینه و با مسئولیت کاربر انجام شود، در اختیار فروشنده می‌ماند.

11.10 در در صورت انصراف نسبی از چند سفارش، مقدار هزینه های تحویلی که باید به نفع کاربر بازپرداخت شود، متناسب با ارزش محصول مشمول انصراف تعیین می شود. به عنوان مثال، کاربر سفارشی به مبلغ 200.00 یورو ثبت کرده است که شامل دو محصول است، اولی به ارزش 50.00 یورو و دومی به ارزش 150.00 یورو و پس از بازگشت محصول به ارزش 150.00 یورو، مبلغی معادل به کاربر بازپرداخت می شود. به 75 درصد از هزینه های تحویل متحمل شده است. در هر صورت، مقدار هزینه های تحویلی که باید بازگردانده شود، هرگز از آنچه که کاربر واقعاً پرداخت کرده است بیشتر نخواهد شد.

ماده 12. ضمانت قانونی مطابقت

همه محصولات فروخته شده در وب سایت تحت پوشش ضمانت قانونی انطباق ارائه شده توسط مواد 128-135 توسط فرمان قانونی شماره 128-135 قانون مصرف کننده (ضمانت قانونی) هستند.

در مورد افرادی که اعمال می شود

قانونی گارانتی برای مصرف کنندگان محفوظ است. بنابراین فقط برای کاربرانی اعمال می‌شود که خرید را در وب‌سایت برای اهدافی غیر از فعالیت‌های کارآفرینی، تجاری، صنایع دستی یا حرفه‌ای انجام داده‌اند.

در صورت اعمال آن

فروشنده در قبال آن مسئول است. در مقابل مصرف کننده برای هرگونه عدم انطباق موجود در زمان تحویل کالا و قابل مشاهده شدن ظرف دو سال پس از تحویل مذکور. فروشنده باید در عرض دو ماه از تاریخی که در آن کشف شد، از عدم انطباق، تحت مجازات سلب ضمانت، مطلع شود.

مگر اینکه خلاف آن ثابت شود، عدم انطباق ظرف شش ماه محقق می شود. از تاریخ تحویل محصول، از زمان دومی موجود فرض می شود، مگر اینکه این فرض با ماهیت محصول یا با ماهیت عدم انطباق ناسازگار باشد. از ماه هفتم پس از تحویل محصول، بار اثبات اینکه عدم انطباق قبلاً در زمان تحویل محصول وجود داشته است، بر عهده مصرف کننده است.

به منظور پذیرش آن از مزایای ضمانت نامه قانونی، بنابراین باید مدرکی مبنی بر تاریخ خرید و تحویل کالا ارائه دهید. بنابراین توصیه می شود برای اثبات خرید، فاکتور ارسال شده توسط فروشنده و همچنین سند حمل و نقل یا هر سند دیگری که تاریخ خرید را تأیید می کند (مانند صورت حساب کارت اعتباری یا صورت حساب بانکی) را نگه دارید. ) و تاریخ تحویل.

در صورت فسخ قرارداد، فروشنده کل مبلغ پرداختی شامل قیمت خرید محصول، هزینه ارسال و هر هزینه اضافی دیگر را به مصرف کننده برمی گرداند. در صورت کاهش قیمت، فروشنده مبلغ کاهشی را که قبلا با مصرف کننده توافق کرده است، بازپرداخت می کند. مبلغ بازپرداخت یا کاهش به وسیله یا راه حل پرداختی که مصرف کننده برای خرید استفاده می کند، واریز می شود.

در صورت بروز هر گونه خسارت ناشی از نادرست، فروشنده مسئولیتی نخواهد داشت. استفاده از محصول یا در صورت آسیب ناشی از شرایط غیرقابل پیش‌بینی یا فورس ماژور.

اگر خرید را به‌عنوان «حرفه‌ای» مطابق با مفاد کد مصرف‌کننده انجام داده‌اید، پاراگراف‌های قبلی این مقاله اعمال نمی شود. ضمانت قانونی پیش بینی شده توسط هنر. 1490 قانون مدنی ایتالیا.

ماده 13. ضمانت استاندارد سازنده

13.1 محصولاتی که در وب سایت فروخته می شوند ممکن است بر اساس ماهیت خود تحت پوشش یک ضمانت استاندارد صادر شده توسط سازنده (گارانتی متعارف). کاربر فقط می تواند حق خود را برای ضمانت با سازنده اعلام کند. مدت زمان، دامنه (شامل محدوده جغرافیایی)، شرایط و رویه ها، انواع آسیب ها/عیوب تحت پوشش و محدودیت های ضمانت استاندارد توسط هر سازنده تعیین می شود و در گواهی ضمانت نامه موجود در بسته بندی محصول مشخص می شود. ضمانت استاندارد ذاتاً انتخابی است و به ضمانت نامه قانونی اضافه، جایگزین، محدود، پیش داوری یا کنار گذاشته نمی شود.

ماده 14. قانون و حوزه قضایی قابل اجرا. حل و فصل اختلافات خارج از دادگاه - حل و فصل اختلافات جایگزین/حل اختلاف آنلاین

14.1 قراردادهای خرید منعقد شده بین شما و فروشنده تحت قانون ایتالیا است. در مورد کاربرانی که به طور منظم ساکن ایتالیا نیستند، احتمالاً مقررات مساعدتر و اجباری‌تر ارائه شده توسط قانون کشوری که معمولاً در آن ساکن هستند، و به ویژه مربوط به مدت استفاده از حق انصراف، به این مدت اعمال خواهد شد. برای بازگرداندن محصولات، در صورتی که کاربر بخواهد از این حق استفاده کند، به روش‌ها و تشریفات ابلاغ این حق و ضمانت انطباق قانونی.

14.2 اگر «مصرف‌کننده» هستید. برای هر گونه اختلاف در مورد اعمال، اجرا و تفسیر این شرایط و ضوابط عمومی فروش، دادگاه جایی است که شما اقامتگاه خود را دارید یا اقامتگاه خود را انتخاب کرده اید. اگر شما یک "تاجر" برای هر گونه اختلاف مربوط به اعمال، اجرا و تفسیر این سند هستید، دادگاهی که فروشنده دفتر ثبت خود را مطابق با مفاد ماده 1 فوق در آن دارد، انحصاری صلاحیت خواهد داشت.

< p>14.3 طبق ماده 141-sexies، کاما 3 فرمان قانونی 6 سپتامبر 2005 N. 206 (کد مصرف کننده)، فروشنده به عنوان مصرف کننده نهایی به کاربر اطلاع می دهد که ماده 3، کاما 1، lett. الف) قانون مصرف کننده، که در صورتی که شکایتی را مستقیماً به فروشنده ارسال کرده باشد که در نتیجه رفع اختلاف پیش آمده ممکن نبود، فروشنده اطلاعات مربوط به سازمان جایگزین را ارائه می دهد. حل و فصل اختلافات برای حل و فصل خارج از دادگاه اختلافات مربوط به تعهدات ناشی از قرارداد منعقد شده بر اساس این شرایط عمومی فروش (سازمان های ADR، همانطور که در ماده 141-bis و ذیل قانون مصرف کننده ذکر شده است)، همچنین با مشخص کردن اینکه آیا می‌خواهد از این سازمان‌ها برای حل اختلاف استفاده کند یا نه.

14.4 بعلاوه، فروشنده به شما به عنوان مصرف‌کننده‌ای که در ماده 3، کاما 1، اجازه دهید، اطلاع می‌دهد. الف) از قانون مصرف کننده که یک پلت فرم اروپایی برای حل و فصل آنلاین اختلافات مصرف کننده ایجاد شد (پلتفرم ODR). مصرف‌کننده می‌تواند پلتفرم ODR را در پیوند زیر مرور کند: http://ec.europa.eu /consumers/odr/; از طریق پلتفرم ODR، مصرف‌کننده می‌تواند فهرست سازمان‌های ADR را ببیند، پیوند هدایت‌شده به هر یک از وب‌سایت‌ها را پیدا کند و یک رویه آنلاین برای حل اختلافاتی که در آن دخیل است شروع کند.

14.5 هر چه که باشد. نتیجه رویه حل و فصل خارج از دادگاه اختلافات مربوط به روابط مصرف از طریق توسل به رویه های تعیین شده در قسمت پنجم، عنوان II-bis قانون مصرف کننده است، در هر صورت مصرف کننده همیشه این حق را دارد که قانون را مطرح کند. اقدام در برابر دادگاه صالح.

14.6 برای هرگونه اختلاف مربوط به اعمال، اجرا و تفسیر این شرایط و ضوابط عمومی فروش، کاربری که در یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا به غیر از ایتالیا اقامت دارد، می‌تواند همچنین به رویه اروپایی تعیین شده برای دعاوی کوچک، توسط مقررات (CE) N. 861/2007 شورا، مورخ 11 ژوئیه 2007، دسترسی داشته باشید، مشروط بر اینکه ارزش اختلاف از 2000.00 یورو تجاوز نکند، به استثنای بهره، حقوق و هزینه ها. متن آیین نامه را می توان در وب سایت www.eur-lex.europa.eu.

ماده 15. مراقبت از مشتری و شکایات

شما می توانید درخواست اطلاعات، ارسال ارتباطات، درخواست کمک یا ارائه شکایات با تماس با خدمات مشتری فروشنده به شرح زیر:

  • از طریق ایمیل، نوشتن به: [email protected]
  • از طریق تلفن، تماس با: +39 02 87165556.

فروشنده با پاسخ دادن به شکایات ظرف 3 روز پس از دریافت رسیدگی خواهد کرد.